• Haeder002.jpg
  • mokykla_fasadas.jpg
  • header5.jpg
  • Sport.jpg
  • header-vaikai.jpg

logotipas
 
ES fondu logo  EDUKA dienynas  valgyklos meniu  Vaiku registravimas logo

204027018_193083962821921_9033275778119754933_n.jpg

Kaip smagiai, turiningai ir kūrybingai praleisti laisvalaikį atostogų metu? Į šį klausimą pradinukams padėjo atsakyti Ginkūnų Sofijos ir Vladimiro Zubovų mokyklos mokytojos, birželio pabaigoje pakvietusios juos į vasaros poilsio dienos stovyklą „Patirk ir nepamiršk“.

Stovyklos metu vaikai atliko įvairias praktines veiklas, mokėsi tyrimo metodo, ugdėsi loginį, inžinerinį mąstymą, kūrybiškumą, tinkamą požiūrį į fizinį aktyvumą, sportą, sveiką gyvenseną.

Daug smagių stovyklos veiklų buvo organizuotos pas socialinius partnerius. Šiaulių VšĮ „Išmaniojoje mokykloje“ edukacija „Ar robotas gali kurti meną?“ buvo skirta tiems, kas neabejingi astronomijai, domisi virtualia realybe ir mėgsta konstruoti robotus. O kaip tik tokie mūsų mokinukai ir yra. Edukacijos metu vaikai stebėjo vaizdinį pasakojimą apie kosmosą, jo ryšį su Žeme, virtualiai tyrinėjo kosmosą, sukonstravo ir papuošė įvairiomis detalėmis kosminį robotą, mokėsi jį valdyti, išbandė jėgas robotų imtynėse. Šiaulių jaunųjų gamtininkų centre edukacijoje „Jaunasis žygeivis“ stovyklautojai susipažino su turizmu, turisto inventoriumi, mokėsi kelionėms susikrauti kuprinę ir leidosi į žygį į Salduvę, stengėsi kelyje įveikti pasitaikančias kliūtis, taip pat aplankė Talkšos ekologinio tako stoteles, stebėjo gamtą, atliko gamtotyros užduotis. Šiaulių jaunųjų turistų centras pasiūlė linksmai praleisti laiką Salduvės parke žaidžiant orientacinį žaidimą „Bėk, lėk, surask“. Naudodamiesi pateiktais žemėlapiais, vaikai ieškojo paliktų užuominų, rinko taškus ir taip susipažino su naujais ir dar neatrastais Salduvės piliakalnio kampeliais. Juk smagu ne tik rasti paslėptą užuominą, bet ir įkišti nosį ten, kur dar niekada nebuvai! Stovyklautojai įrodė, jog yra ne tik ištvermingi keliautojai, bet ir puikūs ieškotojai! O Naisių žirgyne, susipažinę su žirgų charakterio, biologinėmis bei psichologinėmis savybėmis, priežiūra, treniravimu, vaikai, norėdami rasti atsakymą į klausimą „Ar lengva būti žirgu?“, pakartojo žirgų atliktus pratimus.

Prasmingai buvo praleistas laikas ir mokykloje. Dalyvaudami lavinamajame užsiėmime su edukacinėmis bitutėmis-robotais „Bee-Bot“, susipažinę su CoSpace programėle, stovyklautojai mokėsi programavimo pagrindų, išbandė virtualios realybės akinius, dalyvavo viktorinoje ir atsakinėjo į STEAM klausimus. Eksperimentų šou „Stebuklai ir mokslas“ metu jaunieji tyrėjai atliko įvairius bandymus: „Skysčių tortas“, kurio metu aiškinosi, kas nutiks, supylus penkis skirtingus skysčius (vandenį, aliejų, indų ploviklį, cukraus sirupą ir medų) į cilindrą, gamindami „Spalvų piramidę“ sužinojo, jog dėl skirtingos cukraus koncentracijos vanduo nesimaišo, eksperimentuodami su vandeniu išsiaiškino, kurios medžiagos plūduriuoja, o kurios skęsta, kodėl reikia plauti rankas, vandenyje skleidė gėlės žiedą, skaičiavo, kiek vandens lašelių tilps ant skirtingos vertės monetų, aiškinosi, kas vyksta susimaišius vandeniui ir aliejui bei įdėjus į stiklinę šnypšiančią tabletę. Vaikams daug džiaugsmo suteikė įvairios pramogos mokyklos stadione ir kieme: muilo burbulų leidimas, maudymasis putose, rungtyniavimas, kas greičiau pastatys pagalvėlių bokštą ir sudėlios šachmatų lentą ir kiti aktyvūs žaidimai.

Vasaros dienos stovyklos veiklos padėjo vaikams naudingai bei turiningai praleisti laiką, paliko neužmirštamus įspūdžius, o prasidėjus naujiems mokslo metams bus tęsiamos ugdymosi procese.

Pradinio ugdymo mokytoja Asta Gudauskienė 206130690_191627229634261_8251579118664951003_n.jpg

204906515_513881689755961_8209320306074733649_n.jpg

206235849_2129771237162697_6267379506413259950_n.jpg

205468099_370039297788321_464567347728519099_n.jpg

203488770_420662248908501_5590051129235083982_n.jpg

204877047_230986555531318_8076858120751536049_n.jpg

neoninis šviestuvas.jpg

neoninis šviestuvas 2.jpg

neoninis šviestuvas 1.jpg

208881346_305511121322350_4984527536294695390_n.jpg